Jak postępować, gdy zakupiony przez Was towar nie pasuje i chcecie go zwrócić w terminie 14 dni.?
W przypadku, gdy jesteś konsumentem, zgodnie z § 1829 Kodeksu cywilnego (ustawa nr 89/2012 ZB) posiadasz prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Dotyczy to zarówno przypadku, gdy zamówisz towar przez Internet lub osobiście w którymś z naszych sklepów stacjonarnych.
W przypadku, gdy nie jesteś konsumentem, towary można kupić w ramach działalności handlowej lub gospodarczej (o której stanowi IR umieszczone na dowodzie zakupu), prawo odstąpienia od umowy Wam nie przysługuje, bo prawo nie przewiduje tej opcji.
1) Zwrot towaru w sklepie
Towar można zwrócić we wszystkich naszych oddziałach, z wyjątkiem sklepów w Pradze. Tylko towary Sportalm można zwrócić w sklepach w Pradze i tylko po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe, w przypadku płatności kartą, z powrotem na Twoją kartę płatniczą, w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru do naszego sklepu. Zwroty w gotówce nie są możliwe. Dziękuję za zrozumienie.
Listę sklepów i ich kontakty znajdziesz TUTAJ >>
2) Zwrot towaru pocztą lub innym przewoźnikiem or
Prześlij nam towar wraz z wypełnionym formularzem TUTAJ >> na adres placówki podany na fakturze.
Pieniądze za towar zostaną wysłane na konto bankowe, najszybciej jak tylko jest to możliwe, w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, ale nie przed otrzymaniem zwracanego towaru z powrotem do naszego działu reklamacji (lub udowodnieniem, że zwracany towar już został wysłany) ,Koszt odesłania towaru w tym przypadku ponosi kupujący.
Prosimy o dokładne i bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru, by uniknąć jego uszkodzenia podczas transportu.
Prosimy o dostarczenie towaru w stanie w jak najbardziej zbliżonym do pierwotnego stanu, aby uniknąć ewentualnego obniżenia kosztami poniesionymi w czasie doprowadzania towaru do oryginalnego stanu.
W obu przypadkach należy dołączyć odstąpienie konsumenta od umowy.
Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli jesteś zainteresowany wymianą, poprosimy Cię o zwrot towaru i utworzenie nowego zamówienia.
Opakowanie nie jest obowiązkowe.
Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu lub częścią nabytej rzeczy. DAVID Sport Harrachov s.r.o. ma prawo do potrącenia kosztów zwrotu towarów. Koszty te są zawsze rozpatrywane indywidualnie i jako takie są następnie rozliczane z klientem i dopisane do zwracanego towaru.
Towar możesz wypróbować
Nie powinno to jednak powodować jego zużycia. Towar może być używany, ale należy przewidzieć koszty, które poniesie firma DAVID Sport Harrachov, wskazując wartość towaru w oryginalnym stanie, a które mogą być wymagane do zapłaty.
Rozliczania tej opłaty unikniesz, jeżeli towary będą w oryginalnym stanie (czyste, kompletne, nienaruszone opakowania, itp) Biorąc pod uwagę różnorodność towarów, każdy przypadek odstąpienia od umowy będzie traktowany indywidualnie.
Zachowanie terminu jest uznane, gdy wniosek odstąpienia od umowy został wysyłany. Okres ten zatem uważa się za zachowany, jeśli konsument w trakcie działania wyśle powiadomienie o odstąpieniu od umowy.
Termin wypowiedzenia trwa 14 dni kalendarzowych, (a nie roboczych), a zaczyna się w następnym dniu kalendarzowym po otrzymaniu towaru przez konsumenta (np. jeżeli klient otrzymał towar w piątek, czas na odstąpienie od umowy liczy się od soboty włącznie).
Ważne jest abyś w jak najkrótszym czasie od odstąpienia od umowy odesłał nam zakupiony towar. W tym przypadku, nie posiadasz prawa do zwrotu kosztów związanych z transportem towaru do sprzedawcy.
Do zwracanego towaru niezbędne jest dołączenie dokumentu potwierdzającego, że towar został zakupiony od nas i ułatwienie nam tym samym identyfikacji towaru w systemie.
Najlepszym rozwiązaniem jest wysłanie wypełnionego formularzu odstąpienia od umowy wraz z dowodem zakupu.
Zgodnie z prawem konsumenta, nie może on odstąpić od umowy w przypadku:
Wyjątkiem są przypadki, w których jest to wyraźnie uzgodnione w odstąpieniu od umowy.
DO SPORTU I REKREACJI*
Szukać: ""